Täyden kympin paikka, Kauppakeskus Iso Omena, Espoo
Kulta- ja hopeakoruista tunnettu ruotsalainen Efva Attling löysi paikkansa Isosta Omenasta. New Yorkissa, Tukholmassa, Oslossa ja Helsingissä toimiva liikeketju teki kymmenennen avauksensa Espooseen hallitusti ja harkiten.
Ison Omenan uuden puolen avauksesta on kulunut vain pari viikkoa, kun Efva Attlingin liikkeen edustalla käy kuhina. Komea sisääntulo ja viimeisiä valoja on juuri asennettu.
”On ihanaa kuulla, kuinka asiakkaat kehuvat liiketilaamme kauniiksi. Onhan tämä hieno”, Retail Coordinator Arja Grönvall iloitsee.
Kauneutta ajatuksella
Efva Attling on Ruotsin johtava korusuunnittelija, jonka malliston kantava teema kiteytyy ajatukseen ”Beauty with a thought”. Korut tunnetaan viesteistä, jotka koskettavat asiakkaita. Carpe Diem. Take no shit. The way to the stars. Ja monta muuta.
”Olemme toimineet Suomessa 13 vuotta. Helsingin Mikonkadun liiketilan lisäksi halusimme Espoon ykköspaikalle. Kun Ison Omenan laajennus tuli tietoomme, olimme heti kiinnostuneita”, maajohtaja Kirsi Ihamuotila kertoo.
”Tässä avauksessa kaikki loksahti kohdilleen. Saimme parhaan paikan hyvien asiakasvirtojen varrelta ja näkyvästä kulmauksesta, josta meitä ei voi olla huomaamatta. NCC:n kanssa kaikki on sujunut alusta asti loistavasti. Olemme saaneet hyvän mielen palvelua aina tarpeen mukaan.”
Meille on helppo tulla
Efva Attling laajentaa reviiriään rauhassa ja harkiten. Ison Omenan liike on yrityksen historian kymmenes.
”Isoon Omenaan on helppo tulla ja parkkipaikkoja riittää, mikä on asiakkaillemme merkityksellinen asia. Luonnollisesti etsimme koko ajan myös uusia asiakkaita, mikä on täällä mahdollista.”
”Haluamme tarjota elämyksiä ja visuaalisia kokemuksia tuotteiden esittelystä aina niiden paketoimiseen. Kauppakeskuksessa toimiminen on herättänyt myönteisiä tunteita asiakkaidemme keskuudessa. Olemme keskeisellä paikalla ja lähellä kaikkea.”
Nyt mennään yli odotusten
Efva Attlingin myymälä Isossa Omenassa on ketjun kolmas kauppakeskuksessa sijaitseva liike. Tavoitteena ei ole vain houkutella asiakkaita sisään, vaan ylittää odotukset.
”Suurin voitto meille on se, että asiakas kokee saaneensa elämyksen ja lähtee kiitellen ihanasta palvelusta”, Grönvall sanoo.
”Meillä on näyteikkunat joka suuntaan. Myymälätilan lisäksi tiloissa on maahantuonnin toimisto. Saimme kaiken, mitä toivoimme huippupaikalta ja muotimaailman naapurista. Meistä tuntuu, että meidät haluttiin tänne”, Ihamuotila hymyilee.