Uudet toimitilat tekevät hyvää
Katutason uudet toimitilat Aitio Business Parkissa vastasivat Nordic Health Finland Oy:n kaikkiin toiveisiin. Näille tiloille on käyttöä vuorokauden ympäri seitsemänä päivänä viikossa.
Valkoista ja valoisaa, turkoosia ja tunnelmaa. Nyt ollaan Nordic Health -keskuksessa, joka tuo kuntosalielämään jotain ihan uutta. Moni yllättyy jo siitä, että Davidin kuntosalilaitteet ovat kotimaisia innovaatioita ja suomalaisen tuotekehityksen tulosta. Sekin on uutta, että Davidin ulkoharjoituslaitteisto sai vuoden 2016 kotimaisen liikuntatuotteen tittelin.
Aitio Business Parkin ykköskerroksesta löytyvälle kuntosalille pääsee esteettömästi suoraan kadulta. Kehitysjohtaja Timo Ropposen ja palvelupäällikkö Sirkka Parviaisen on helppo hymyillä. Tilat edustavat juuri sitä, mistä on haaveiltu.
Laatu korvaa määrän
Nordic Health muutti viereisen Aitio Business Park Vivaldin ylimmän kerroksen tiloista sisarensa Verdin alimpaan kerrokseen elokuussa 2016. Yritys on erikoistunut pitkäaikaisten ja toistuvien niska-, selkä-, olkapää-, lonkka- ja polvivaivojen hoitoon, joihin tullaan lääkärin lähetteellä. Lisäksi talo tarjoaa kuntosalitoimintaa kaikille kehon hyvinvoinnista kiinnostuneille 24/7.
Ropponen ja Parviainen esittelevät uusinta teknologiaa edustavia laitteita enemmän kuin mielellään. ”Näillä laitteilla ja henkilökohtaisesti räätälöidyillä kunto-ohjelmalla saa koko kropan kuntoon. Ja mikä parasta, jo parikymmentä minuuttia viikossa tekee täsmäharjoittelulla ihmeitä.”
Parviainen korostaa, että harjoittelu on helppoa ja turvallista kaiken ikäisille. ”Laitteet opastavat ja mittaavat kehitystäsi, joten et voi tehdä mitään väärin. Meillä tärkeämpää on tekemisen laatu kuin määrä.”
Tilat brändin mukaan
Nordic Health etsi toimintansa laajentamiseksi toimitiloja katutasosta helpon ja esteettömän liikkumisen takaamiseksi. Toivelistalle pistettiin myös tilojen laatu, nykyaikaisuus ja valoisuus sekä helppo saavutettavuus hyvine kulkuyhteyksineen ja parkkipaikkoineen.
”Halusimme tilat, jotka edistävät fyysisen harjoittelun ohella myös mielen hyvinvointia ja kokonaisvaltaista elämystä. Tätä kaikkea on tavoiteltu niin tiloilla kuin sisustuksella. Olemme saaneet erinomaista ja jopa suorastaan haltioitunutta palautetta”, Parviainen kertoo.
”Uudet tilamme edustavat lippulaivana koko brändiä, joten meillä on nyt näytön paikka. Koska toimitiloilla on imagon rakentamisen kannalta suuri merkitys, niiden pitää vastata myös brändin tavoitteita. Aitiossa saimme tehtyä tiloistamme joustavasti juuri meidän näköisemme ja tarpeitamme vastaavat viimeistä piirtoa myöten”, Ropponen sanoo.